Salony Agata reklamują się z okazji ponownego otwarcia sklepów
W związku z ponownym otwarciem Salonów Agata, marka przygotowała nową akcję promocyjną, której towarzyszy premiera spotu telewizyjnego z udziałem Synowej (w tej roli Małgorzata Socha) i Teściowej (Ewy Kasprzyk).

Od soboty, 28 listopada salony stacjonarne marki Agata zostały ponownie otwarte. Z tej okazji marka przygotowała reklamę. Akcja kolejnego z serii spotów z perypetiami Synowej i Teściowej przenosi widzów z przestrzeni domowej do salonu Agata, a konkretnie do działu dekoracji i oświetlenia, w którym rozmowa o zaginionej żyrafce – prezencie od Teściowej – prowadzi niespodziewanie do… zakupu pięciu nowych, stylowych lamp.
Kolejną odsłonę kampanii „Dla synowych, dla teściowych, dla każdego” można oglądać w telewizji i internecie. Nowa historia marki pojawiła się również w radiu, a także na nośnikach OOH i w prasie.
Kreację przygotowała agencja PZL, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Blue 449.
Od sierpnia br. w nowej platformie komunikacji marki Salony Agata Małgorzata Socha wciela się w rolę synowej, a Ewa Kasprzyk jej teściowej. Socha już wcześniej była ambasadorką reklamową marki.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Salony Agata reklamują się z okazji ponownego otwarcia sklepów