Dębska, Boczarska, Socha i Wieniawa w świątecznej kampanii Apartu
Firma Apart, producent biżuterii zapowiedziała start świątecznej kampanii. Jej bohaterkami będą: Maria Dębska, Magdalena Boczarska, Małgorzata Socha i Julia Wieniawa - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.
W poniedziałek firma Apart na swoich profilach w social mediach (m.in. na Facebooku i Instagramie) opublikowała krótkie zapowiedzi wideo dotyczące startu bożonarodzeniowej kampanii marki.
Opublikowano m.in. krótki film z planu zdjęciowego, zapowiedź kampanii z Mikołajem oraz 4 bardzo krótkie wideo dotyczące bohaterek kampanii. Pojawiły się w nich: Maria Dębska, Magdalena Boczarska, Małgorzata Socha i Julia Wieniawa.
Cały świąteczny spot ma zostać upubliczniony już wkrótce. Wtedy też ma pojawić się więcej szczegółów dotyczących kampanii. Z naszych informacji wynika, że autorem koncepcji sesji zdjęciowej i zdjęć do kampanii jest Marcin Tyszka.
Wcześniej w reklamach Apartu także Wieniawa i Lewandowska
W ubiegłym roku Apart w świątecznym spocie zatytułowanym "Prezentami zaczaruj święta" pokazywał Małgorzatę Sochę wraz z jej dziećmi, mężem oraz jej mamą. Za realizację koncepcji sesji zdjęciowej i wideo jest odpowiedzialny Marcin Tyszka.
W ubiegłorocznej reklamie na Boże Narodzenie marka znów pokazywała wyidealizowany świat pięknie i modnie ubranych rodziców i dzieci, cudownie i bogato przystrojony dom, prezenty w postaci głównie biżuterii.
Przypomnijmy, że właśnie za taki obraz świąt Bożego Narodzenia marka została bardzo mocno skrytykowana w okresie przedświątecznym w 2020 roku i do tej pory jej ówczesna świąteczna reklama podawana jest jako przykład kryzysu wizerunkowego.
Wówczas Apart promował się spotem, w którym wystąpiły m.in. Małgorzata Socha, Julia Wieniawa i Anna Lewandowska. Sceneria reklamy była pełna przepychu, luksus wylewał się z każdego kadru reklamy. Tłem muzycznym spotu był utwór "Lubię wracać tam gdzie byłem" Zbigniewa Wodeckiego.
Marce zarzucano, że w czasach lockdownu i pandemii, kiedy ludzie tracą pracę a niejednokrotnie także dorobek swojego życia, upada część firm, a kobiety protestują, bo właśnie w polskim parlamencie przegłosowano całkowity zakaz aborcji, Apart epatuje przesadnym luksusem, a kobiety pokazuje jako „puste i bezmyślne trzpiotki” zachwycającej się błyskotkami w bajkowym, zupełnie odrealnionym świecie.
Mimo krytyki marka nie zmieniła kursu i bożonarodzeniową kampanię w 2021 roku utrzymała w podobnym stylu. Eksperci wskazywali wówczas, że całkowita zmiana komunikacji marki nie byłaby właściwym posunięciem.
- Czy nam się to podoba czy nie, zeszłoroczna kampania Apartu prawdopodobnie była sukcesem sprzedażowym. A stało się to nie dzięki jakiejś wyszukanej strategii, tylko dzięki szczęśliwemu zbiegowi okoliczności: marka zbudowała zasięg dzięki parodii swojej cukierkowej, wręcz kiczowatej komunikacji - wyjaśniał wówczas w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Marek Gonsior, niezależny konsultant i doradca marki.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Dębska, Boczarska, Socha i Wieniawa w świątecznej kampanii Apartu
Jeśli kogoś wystarczająco długo promujesz to w końcu jakoś się przebija. Widocznie na plecy lub coś innego ;]