Samsung Electronics Polska bez szefa marketingu, Olaf Krynicki dyrektorem ds. komunikacji
Po odejściu Anny Putts ze stanowiska dyrektora marketingu w Samsung Electronics Polska wprowadzono zmiany w strukturze marketingu. Stanowisko to zlikwidowano, a koordynacja marketingu podlega teraz dywizjom sprzedażowym - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Informacje o tym, że Anna Putts zrezygnowała po ponad dwóch latach pracy ze stanowiska dyrektora marketingu i odchodzi z Samsung Electronics Polska, podaliśmy na początku stycznia br. Wówczas odmówiono komentarza na temat zmian personalnych w dziale marketingu.
Z naszych ustaleń obecnie wynika, że Samsung nie będzie rekrutował nowego szefa marketingu. W firmie doszło w tym obszarze działalności do zmian. Marketing przeszedł pod nadzór tzw. dywizji sprzedażowych marketera. Część obowiązków i kompetencji dotychczasowego dyrektora marketingu przejął też Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsunga, który w związku z tym dodatkowo objął stanowisko dyrektora ds. komunikacji.
Samsung Electronics Polska nie komentuje wprowadzonych zmian.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Samsung Electronics Polska bez szefa marketingu, Olaf Krynicki dyrektorem ds. komunikacji