Marcin Garbarczyk awansował w Samsung Electronic Polska
Marcin Garbarczyk, dotychczasowy szef dywizji Mobile w Polsce objął funkcję vice president head of Mobile Experience w Samsung Electronics Polska.
Garbarczyk awansował na stanowisko vice president, head of Mobile Experience (MX) w Samsung Electronics Polska i będzie odpowiadać za wszystkie obszary sprzedaży i marketingu produktów mobile w kanałach B2C i B2B.
Decyzja o awansie zapadła na szczeblu globalnym, co świadczy zarówno o docenieniu dotychczasowych osiągnięć Marcina Garbarczyka jako szefa dywizji Mobile, jak i o bardzo mocnej pozycji polskiego oddziału w strukturach firmy.
Marcin Garbarczyk związany jest z Samsung Electronics Polska od 2015 r. Przez ostatnie 3 lata kierował działem urządzeń mobilnych marki Samsung w Polsce. Wcześniej odpowiadał za strategię marketingową i sprzedażową dywizji mobile.
Zanim rozpoczął pracę w Samsung Electronics zdobywał doświadczenie w McKinsey & Company, gdzie zajmował się m. in. projektami z zakresu marketingu i sprzedaży w Polsce i Europie.
Marcin Garbarczyk jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył także studia MBA na Kellogg School of Management Northwestern University w Chicago oraz executive program na Harvard Business School.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Marcin Garbarczyk awansował w Samsung Electronic Polska