„Mistrzowie Kodowania” w kampanii edukacyjnej Samsunga (wideo)
Samsung Electronics Polska rozpoczął kampanię reklamową ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Mistrzowie Kodowania”. Jego celem jest upowszechnienie nauki programowania w polskich szkołach podstawowych i gimnazjalnych z całej Polski. Projekt realizowany jest przez firmę we współpracy z partnerami społecznymi.
Kampania pod hasłem „Poznaj Mistrzów Kodowania” obejmuje sześć spotów telewizyjnych. Każdy przedstawia prawdziwą historię osoby biorącej udział w programie, która opowiada o swoich marzeniach, pasjach i doświadczeniach związanych z kodowaniem. Celem jej jest promocja nauki programowania i pokazanie, że może być ono dobrą i rozwijającą zabawą, która w przyszłości może rozwinąć się w pożyteczną pasję i pomóc dzieciom odnaleźć się w świecie nowych technologii.
Projekt Mistrzowie Kodowania realizowany jest przez Samsung Electronics Polska we współpracy z partnerami: Centrum Cyfrowym Projekt: Polska, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacją CoderDojo, stowarzyszeniem „Rodzice w Edukacji” oraz stowarzyszeniem „Dobra Edukacja” przy wsparciu grupy SuperBelfrzy RP. Został on objęty prestiżowymi patronatami Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji, Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz Ministerstwa Gospodarki. Mistrzowie Kodowania są wspierani przez Szerokie Porozumienie na Rzecz Umiejętności Cyfrowych.
Kampania rozpoczęła się 12 stycznia br. i potrwa miesiąc. Obejmuje telewizję oraz social media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Mistrzowie Kodowania” w kampanii edukacyjnej Samsunga (wideo)