Marcin Garbarczyk na czele działu mobile Samsung Electronics Polska
Marcin Garbarczyk, dotychczas szef marketingu działu Mobile (urządzenia mobilne), został szefem całej dywizji IM w Samsung Electronics Polska. Odpowiada za wszelkie decyzje biznesowe związane z działem urządzeń mobilnych marki Samsung w Polsce.

Garbarczyk odpowiada za całokształt funkcjonowania działu urządzeń mobilnych, raportując bezpośrednio do Josepha Kima, prezesa zarządu Samsung Electronics Polska. Wcześniej to Kim sprawował obowiązki szefa dywizji IM w Samsungu.
Marcin Garbarczyk od 2015 roku w Samsungu
Marcin Garbarczyk pracuje w Samsung Electronics Polska od 2015 roku, gdzie ostatnio odpowiadał za strategię marketingową i sprzedażową dywizji IM.
Przed dołączeniem Samsung Electronics Polska pracował w firmie konsultingowej McKinsey & Company, gdzie koncentrował się na projektach z zakresu marketingu i sprzedaży w Polsce oraz Europie.
Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył także studia MBA na Kellogg School of Management Northwestern University w Chicago.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Marcin Garbarczyk na czele działu mobile Samsung Electronics Polska