Martyna Kaczmarek: z Mars Wrigley do Samsung Electronics Polska
Martyna Kaczmarek, przez ostatnie półtora roku związana z marketingiem Mars Wrigley dołączyła do Samsung Electronics Polska jako marketing manager.
Martyna Kaczmarek do Samsung Electronics Polska przeszła z Mars Wrigley Polska, gdzie pracowała od marca 2020 roku. Była tam regional brand managerem na region Europy Centralnej.
Była odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek marki batonów BeKind i budowanie pozycji marki, która zadebiutowała z sukcesem na amerykańskim rynku i jest obecna w 30 krajach na świecie.
Wcześniej pracowała jako brand managerka marki lodów Ben&Jerry's z portfolio Unilevera. Od debiutu marki w 2017 roku w Polsce odpowiadała za jej rozwój biznesowy i budowanie pozycji na rynku w Polsce oraz w Europie centralnej i środkowej. Nadzorowała m.in. strategię komunikacyjną, marketingową i CSR-ową Ben&Jerry's.
Z ramienia Unilevera nadzorowała nagradzane kampanie Ben&Jerry's, w tym akcję "Niezniszczalna tęcza", która otrzymała pięć Lwów na najważniejszym festiwalu reklamowym świata w Cannes.
Mars Wrigley ma w swoim portfolio takie marki jak Mars, Snickers, Twix, M&M’s, Bounty, Milky Way, Pedigree, Whiskas, Orbit, Winterfresh, Airwaves, Juicy Fruit i Skittles.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Martyna Kaczmarek: z Mars Wrigley do Samsung Electronics Polska