SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Europejska kampania Twixa zachęca do przesyłania AI-owych głosówek na Whatsappie. Marka sięga po młodszego klienta

Tuż po globalnym starcie nowej kampanii Twixa „Two is more than one” ("Dwa to więcej niż jeden"), marka wprowadza „Twix Harmoniser” – nowe cyfrowe narzędzie stworzone we współpracy z Metą dla WhatsAppa, które wykorzystuje ideę przerabiania wiadomości głosowych. Celem europejskiej kampanii reklamowej jest dotarcie do konsumentów poniżej 35. roku życia.  

screen YouTube screen YouTube

Hasło marki Twix „Two is more than one”, które wystartowało w 2025 r. zastąpiło wcześniejszy przekaz, opierający się na motywie rywalizacji pomiędzy lewym a prawym batonem. Nowy slogan ma na celu skupienie się na idei współpracy, wspólnoty raz z radości posiadania wszystkiego naraz, bez konieczności wyboru (lewy czy prawy?). 

W ten sposób marka chce trafić do młodszego pokolenia, które ceni sobie maksymalizm, różnorodność i kulturę “mash-upów”, czyli łączenia różnych doświadczeń zamiast wybierania jednej opcji.  

Nowe cyfrowe narzędzie Twix Harmoniser to WhatsAppowa funkcja, która dzięki wykorzystaniu innowacyjnych technologii cyfrowych i sztucznej inteligencji, pozwala użytkownikom przekształcić swoją wiadomość głosową na WhatsApp w “harmonijny przekaz”, polegający na przekształceniu nagranego przez siebie pojedynczego głosu w dwugłos, czyli dwa zsynchronizowane głosy.

Wystarczy, że użytkownicy nagrają wiadomość głosową (mówioną lub śpiewaną) i wyślą ją poprzez WhatsAppa do Twixa. W odpowiedzi otrzymają swoje nagranie, ale przetworzone przez AI. Nagranie będzie brzmiało jak dwugłos.

Celem narzędzia jest pokazanie, że nawet najbardziej rozczarowującą wiadomość głosową można przekazać w przyjemniejszy sposób.

Marka celuje w młodszego konsumenta

Ta aktywacja to kolejny krok w ambicjach Twixa, by dotrzeć do osób poniżej 35. roku życia – notatek głosowych używa regularnie 37 proc. osób w wieku 18-34 lat. Dzięki współpracom z influencerami i sponsorowanym działaniom w social mediach, Twix chce stać się idealnym wyborem dla osób, które muszą przekazać trudną wiadomość, a która może nie być łatwo przyjęta.

Kampania wystartowała w całej Europie i jest wspierana przez spot video. Reżyserem filmu jest Tim Bullock, który humorystycznie pokazuje sytuacje, w których narzędzie Twix Harmoniser sprawdza się idealnie, np. partnerka porzucająca partnera, korzystająca z wiadomości głosowej – dwugłosu. 

Marketing oparty na kulturze

„Wraz z nową platformą, coraz bardziej celowo angażujemy się w marketing oparty na kulturze. Wiemy, że codziennie na WhatsApp wysyłanych jest ponad 7 miliardów wiadomości głosowych. Wiedząc, że nasza grupa docelowa korzysta z tej funkcji każdego dnia, chcieliśmy się z nimi pobawić, dodając do tego ‘dwójkowość’ Twixa. Rezultat: nowa kreatywna aktywacja, która pozwala ludziom odkrywać ‘Two is more than one’ w unikalny, twixowy sposób” – powiedział Fabio Ruffet, VP Brands & Content w Mars Wrigley.  

Ben Stilitz i Colin Booth, dyrektorzy kreatywni adam&eveDDB stojący za pomysłem, uważają że: „To ekscytujące angażować konsumentów w innowacyjny sposób. Twix Harmoniser wykorzystuje siłę ‘dwójkowości’ i przenosi ją w zaskakujące, zabawne i niezwykle melodyjne miejsce. Teraz nawet najbardziej rozczarowująca wiadomość głosowa może stać się czymś przyjemnym”.

Twix Harmoniser, zadebiutował we Francji i Niemczech, jest wspierany przez działania PR oraz współprace z twórcami i reklamy na platformach Meta.

Dołącz do dyskusji: Europejska kampania Twixa zachęca do przesyłania AI-owych głosówek na Whatsappie. Marka sięga po młodszego klienta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl