SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WhatsApp wprowadza przypomnienia. Mają pomóc w komunikacji z klientami

WhatsApp wprowadza nową funkcję przypomnień, która ma pomóc w zarządzaniu komunikacją z klientem. – Ta funkcjonalność ma zyskać szczególne znaczenie dla małych i średnich firm, które borykają się z chaosem komunikacyjnym w kontaktach z klientami – mówi Borys Marushchak, performance marketing manager w agencji Harbingers.
 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Aplikacja testuje funkcję przypomnień, która pozwala użytkownikom ustawić powiadomienia dla wybranych wiadomości. Wystarczy dłużej przytrzymać wiadomość, aby ustawić przypomnienie, które automatycznie wyświetli się po wybranym czasie. Nowością jest możliwość ustawienia przypomnienia na 2, 8 lub 24 godziny, ale także określenia własnego terminu. Po aktywacji wiadomość zyska dyskretną ikonę dzwonka, a użytkownik otrzyma powiadomienie o konieczności odpowiedzi.

– Ta funkcjonalność to krok w stronę uproszczenia narzędzi biznesowych. WhatsApp staje się nie tylko aplikacją do komunikacji, ale też systemem do zarządzania wczesnymi etapami lejka sprzedażowego. Dzięki przypomnieniom, przedsiębiorcy mogą skuteczniej dbać o klienta i nie przeoczyć żadnej szansy. Proaktywne przypomnienia – koniec z ignorowaniem kluczowych wiadomości – mówi Borys Marushchak, performance marketing manager w agencji Harbingers.

WhatsApp planuje również rozwój proaktywnych powiadomień, które przypomną użytkownikowi, jeśli przeoczy on wiadomość od kluczowego kontaktu. Aplikacja będzie analizować częstotliwość rozmów i przypomni o wiadomości, jeśli zostanie pominięta. Równolegle z aktualizacjami w WhatsAppie, zmienia się także podejście Instagrama do funkcji „linku w bio”. Współczesne mity na temat jego wpływu na zasięgi zostały rozwiane przez Adama Mosseriego, szefa Instagrama. Okazało się, że linki w bio nie wpływają negatywnie na algorytmy Instagrama. 

„W marketingu nie chodzi o sztuczki czy obejścia algorytmu. Liczy się wartość i autentyczność treści. Link w bio nie jest żadnym problemem, jeśli treść przyciąga użytkownika” – mówi Mosseri.

 

Dołącz do dyskusji: WhatsApp wprowadza przypomnienia. Mają pomóc w komunikacji z klientami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl