Twix rusza z nową platfomą komunikacyjną
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is more than one”) marki Twix (Mars Polska) ruszyła wPolsce. Nowa platforma komunikacyjna skupia się na celebrowaniu radości z posiadania wszystkiego.

Nowy przekaz skierowany jest do młodszej grupy odbiorców, która ceni kulturę wspólnoty, łączenie różnych światów oraz maksymalizm.
Spot reklamowy to surrealistyczna i pełna humoru interpretacja hasła „Dwa to więcej niż jeden”. Realizacja, inspirowana klasycznym kinem z nowoczesnym twistem, została wyreżyserowana przez Vedrana Rupica. Opowiada historię szalonego pościgu samochodowego, który kończy się dramatycznym upadkiem z klifu – główny bohater zostaje jednak uratowany dzięki „sile dwóch”: wsparciu drugiego kierowcy i drugiego samochodu.
Nowa kampania Twix
– W Mars każdego dnia tworzymy kultowe marki, które trafiają w gusta konsumentów w różnych kontekstach. Bazując na prawdziwym insightcie – w tym przypadku zrozumieniu, że fani marki Twix celebrują życie w duchu maksymalizmu i obfitości, przekształciliśmy dotychczasową platformę marki: od narracji o wyborze pomiędzy lewym i prawym Twixem, do idei pełni i posiadania wszystkiego. To idealnie współgra z formą dwóch batoników i prostym, a zarazem sugestywnym hasłem: „Dwa to więcej niż jeden”. Nie możemy się doczekać, by dalej zaskakiwać naszych odbiorców nowymi pomysłami – mówi Magdalena Florczak, strategic cells deployment manager, Twix and Ice cream na Europę Centralną w Mars Polska.
Nowa kapania 360 stopni marki Twix obejmuje emisję spotów reklamowych w telewizji oraz działania digitalowe, które zaplanowano na drugą połowę roku. W ramach kampanii przewidziano także odświeżenie logo marki, loterię konsumencką oraz działania POS w miejscach sprzedaży. Polska odsłona kampanii jest częścią globalnej inicjatywy prowadzonej na 75 rynkach.
Dołącz do dyskusji: Twix rusza z nową platfomą komunikacyjną