SAR szuka następcy Anny Lubowskiej
Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR zachęca swoje firmy członkowskie do zgłaszania kandydatów na stanowisko prezesa tego związku. Z funkcji tej odchodzi bowiem Anna Lubowska.
Anna Lubowska rezygnuje z funkcji prezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR ze względu na dodatkowe obowiązki, które wiążą się z jej awansem w europejskich strukturach domu mediowego MEC (więcej na ten temat). Stanowisko to zajmowała przez niecałe dwie kadencje.
SAR wystosował już do wszystkich swoich członków list, w którym zachęca do zgłaszania kandydatur na stanowisko prezesa. Kandydaci będą mieli możliwość zaprezentowania własnych koncepcji rozwoju stowarzyszenia 22 marca podczas walnego zgromadzenia członków.
– Za każdym razem wybór nowego prezesa to dość przełomowa chwila w działalności stowarzyszenia, w tym roku postanowiliśmy zaangażować w ten proces wszystkich członków z odpowiednim wyprzedzeniem – wyjaśnia Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR-u. – Naszym celem jest wywołanie dyskusji dotyczącej kierunku rozwoju oraz roli i znaczenia stowarzyszenia w branży. Potrzebujemy ludzi, którzy mają wizję i motywację do intensywnej pracy, a także pomysł jak dostosować strategię związku do bieżących wyzwań rynkowych – dodaje Anna Lubowska.
Wybór nowego prezesa SAR-u nastąpi 22 marca w tajnym głosowaniu przedstawicieli 73 firm należących do tej organizacji. Jak na razie członkowie stowarzyszenia zgłosili 12 kandydatów na to stanowisko.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: SAR szuka następcy Anny Lubowskiej
http://szukam-kredytu.blogspot.com