Sarah Scholefield prezesem agencji Grayling w Wielkiej Brytanii i Europie
Agencja Grayling łączy pod nowym kierownictwem swoją działalność w Wielkiej Brytanii i Europie. Sarah Scholefield objęła stanowisko prezesa, a Richard Jukes pełni funkcję przewodniczącego rady dyrektorów Grayling na obszar Wielkiej Brytanii i Europy.

Wprowadzone zmiany mają przynieść większą integrację działań Grayling na 17 rynkach - od Wielkiej Brytanii po Rosję. Mają pomóc zacieśnić współpracę między biurami agencji, wzmocnić współdziałanie poszczególnych działów oraz zapewnić synergię między dostarczanymi usługami.
- Sarah i Richard odnieśli znaczne sukcesy w Wielkiej Brytanii w rozwoju działalności agencji oraz we wprowadzaniu zmian, dzięki którym możemy odpowiadać na pojawiające się potrzeby klientów. Dlatego ogromnie cieszę się, że od teraz będą wspierać swoim doświadczeniem wszystkie biura Grayling w Europie - powiedział Paul Taaffe, dyrektor wykonawczy w grupie Huntsworth PLC.
Richard Jukes dodał, że obecnie klienci w coraz większym stopniu potrzebują wsparcia sieciowej agencji zapewniającej kompleksowe usługi z zakresu public affairs i corporate affairs, dostarczane przez zespoły pracujące na tych rynkach, gdzie działają klienci.
- Poprzez dalsze wzmacnianie naszej sieci w Europie, zyskujemy szansę poszerzenia zakresu naszych usług, stając się dla naszych klientów partnerem, który będzie ich kompleksowo wspierał w zakresie doradztwa korporacyjnego i zarządzanie reputacją marki czy w radzeniu sobie z pojawiającymi się wyzwaniami - powiedział Jukes.
Sarah Scholefield w Grayling pracuje blisko 6 lat. Ostatnio pełniła funkcję CEO agencji w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Fleishman-Hillard i Edelman.

Richard Jukes z kolei z Graylingiem związany jest od 2010 roku. Najpierw pełnił funkcję managing directora, potem był prezesem agencji w Wielkiej Brytanii i Irlandii.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Sarah Scholefield prezesem agencji Grayling w Wielkiej Brytanii i Europie