SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

sayHi. agency zajmie się kampanią Polskich Przetworów

Krajowa Grupa Spożywcza rozpoczyna współpracę z agencją social&digital sayHi.agency. Partnerstwo koncentruje się na działaniach wspierających promocję marki „Polskie Przetwory” w social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Agencja odpowiada za przygotowanie kreacji reklamowych, planowanie i zakup mediów oraz obsługę kampanii mediowych.

Krajowa Grupa Spożywcza powierza sayHi.agency odpowiedzialność za promocję szerokiego portfolia produktów, obejmującą przygotowanie kreacji reklamowych, planowanie i zakup mediów oraz kompleksową obsługę kampanii mediowych do września 2025 roku.

Obie firmy nie wykluczają dalszego rozszerzenia współpracy w przyszłości.

Dołącz do dyskusji: sayHi.agency zajmie się kampanią Polskich Przetworów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl