WP.pl robi serial komediowy „Pod włos” dla marki Biotebal. Grają Rafał Mohr i Katarzyna Kwiatkowska
Od 7 listopada Wirtualna Polska zacznie emisję 6-odcinkowego serialu komediowego „Pod włos” z Katarzyną Kwiatkowską i Rafałem Mohrem w rolach głównych. Serial wyprodukowano na zlecenie Polpharmy dla marki Biotebal.

Akcja „Pod włos” toczy się w nietypowym salonie fryzjerskim. Każdy odcinek przedstawia inną historię z udziałem fryzjera Adriana (gra go Rafał Mohr) i jego stałej klientki Moniki (w tej roli występuje Katarzyna Kwiatkowska).
Pierwszy z sześciu odcinków serialu pojawi się 7 listopada na stronie głównej WP.pl oraz w serwisach tematycznych i na profilach socialmediowych Wirtualnej Polski. Kolejne będą udostępniane co tydzień.
Serial zrealizowano dla Polpharmy, promowana jest w nim marka preparatów i kosmetyków do skóry i włosów Biotebal.
- Akcja „Pod włos” to ukłon w stronę emocji kobiet, które towarzyszą im każdego dnia. Postanowiliśmy nadać marce Biotebal moc przywracania kobietom wiary w siebie, a nie tylko poprawy fizycznego wyglądu. Serial i wykorzystanie postaci fryzjera to nawiązanie do kampanii telewizyjnej, w której prezentowaliśmy recepty na zdrowe włosy - mówi Joanna Szczygieł, starszy kierownik produktu Biotebal.
Za scenariusz i reżyserię serialu odpowiadali Michał Hawliczek i Michał Adaszewski, a za koncepcję merytoryczną, nadzór produkcji oraz strategię reklamową - WP brand studio. Producentem wykonawczym była Agencja TVN. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Dentsu Aegis Network Polska.
- Serial „Pod włos” to połączenie projektu komercyjnego i artystycznego. Szeroka dystrybucja w serwisach Wirtualnej Polski, dotarcie do precyzyjnej grupy odbiorców, zaangażowanie świetnych aktorów i ekipy produkcyjnej. Działaliśmy zgodnie ze strategią - kontent ma znaczenie, ale równie ważny jest kontekst i precyzyjne targetowanie - komentuje Aleksandra Pietrzyk, dyrektor działu Branded Content Video w WP.
Według badania Gemius/PBI we wrześniu br. portal WP.pl zanotował 15,71 mln realnych użytkowników i 1,71 mld odsłon.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: WP.pl robi serial komediowy „Pod włos” dla marki Biotebal. Grają Rafał Mohr i Katarzyna Kwiatkowska
https://hobelmanfinance346789211.wordpress.com/
Skontaktuj się z nami przez e-mail: hobelmanfinance@gmail.com