„Sięgnij do torebki” w kampanii cukierków Verbena
Na outdoorze ruszyła kampania reklamowa cukierków Verbena produkowanych przez I.D.C. Polonia. Akcję pod hasłem „Sięgnij do torebki” przygotowały firmy Instytut Rozwoju Reklamy i PRO Media House.
W kampanii cukierków Verbena prezentowane są ich trzy najpopularniejsze smaki: szałwia, melisa i dzika róża. Reklamy pod wspólnym hasłem „Sięgnij do torebki” podkreślają właściwości tych cukierków, przydające się przy konkretnych dolegliwościach.
Akcja - skierowana przede wszystkim do kobiet - obejmuje nośniki 6x3, citylighty i citylight scrolle w ponad 30 miastach. Reklamy będą eksponowane przez cały listopad.
Kreację kampanii przygotowała agencja Instytut Rozwoju Reklamy, a nośniki zaplanował i kupił dom mediowy PRO Media House.
Kampanie reklamowe
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Sięgnij do torebki” w kampanii cukierków Verbena