Verbena w nowej kampanii zachęca do pomagania (wideo)
Pod hasłem #siejdobro ruszyła nowa kampania marki Verbena, w której marka przekonuje, że robiąc coś dla siebie można pamiętać też o innych. Za jej realizację odpowiada agencja Brave Brain.
Klient kupując ciasteczka lub cukierki marki Verbena sprawia, że marka przekazuje drugie opakowanie do wybranej placówki opieki (m.in. hospicjów, środowiskowych domów samopomocy czy domów dziecka). Wystarczy wprowadzić zdjęcie paragonu lub produktu na stronie akcji #SiejDobro i wybrać jednego z podanych beneficjentów. Na uczestników kampanii czeka również quiz „Sprawdź, jakim ziółkiem jesteś”.
W ramach współpracy z marką Verbena agencja Brave Brain opracowała big ideę i mechanizm aktywacji konsumenckiej, zaprojektowała key visual i landing page kampanii oraz prowadzi obsługę marki w social mediach.
Kampanii towarzyszą kompleksowe działania promocyjne w social mediach, w tym również na profilach społecznościowych influencerów.
Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Choice.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Verbena w nowej kampanii zachęca do pomagania (wideo)
Ciasteczka odmienią życie osieroconych dzieci, schorowanych starców... A my poczujemy się lepiej ... ten mózg jest coś nie bardzo ... gdzie się podział rozum ?