Siła codziennego wsparcia w kampanii #DOCENIAJnieoceniaj BGŻ BNP Paribas
Pod hasłem #DOCENIAJnieoceniaj wystartowała nowa kampania Banku BGŻ BNP Paribas, której celem jest zwrócenie uwagi na to, jak ważna jest siła pozytywnego wpływu, codziennego wsparcia i doceniania innych w dążeniu do realizacji celów.

Działania promocyjne potrwają do 27. marca i obejmą telewizję, internet, media społecznościowe, kina i materiały w oddziałach.
W spotach reklamowych usłyszymy i zobaczymy pozytywne reakcje oraz bliskich, którzy motywują bohaterów do działania: „Bardzo Ci kibicujemy”, „Wierzę, że uda Ci się spełnić to marzenie”, „Na pewno się uda. Będę Cię wspierać”.
- Wydawać by się mogło, że to oczywiste, że lepiej doceniać się nawzajem i dawać bliskim energię do działania niż krytycznie oceniać, jednak na co dzień często o tym zapominamy. Nasza kampania #DOCENIAJnieoceniaj ma o tym skutecznie przypominać - mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu komunikacji i marketingu w BGŻ BNP Paribas.
Przygotowanie koncepcji kampanii oraz produkcję spotu telewizyjnego powierzono agencji Publicis i Papaya Films. Reżyserem spotu był Tomasz Knittel. Za obsługę mediową kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, a w zakresie mediów online agencja Sales and More. Komunikację w internecie przygotowała agencja Point of View.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Siła codziennego wsparcia w kampanii #DOCENIAJnieoceniaj BGŻ BNP Paribas