„Smak polskich warzyw” w kampanii przetworów Dawtona (wideo)
W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa przetworów warzywnych Dawtona. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Smak polskich warzyw”, przygotowały firmy GPD Advertising, Five Media i Social Five.
Trwająca obecnie kampania przetworów warzywnych Dawtona podkreśla ich polskie pochodzenie, m.in. poprzez wykorzystanie mazurka Fryderyka Chopina w spotach telewizyjnych.
Celem akcji jest promowanie odświeżonego wizerunku tej marki, zgodnego z hasłem „Dawtona. Smak polskich warzyw. Spróbujesz. Pokochasz.”
Akcja obejmuje telewizję (15- i 30-sekundowe spoty m.in. w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie i wybranych kanałach tematycznych) oraz internet (m.in. działania na uruchomionym właśnie fanpage’u Dawtony na Facebooku). Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, aktywności na Facebooku realizuje Social Five, departament domu mediowego Five Media, który zajął się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Smak polskich warzyw” w kampanii przetworów Dawtona (wideo)