Smirnoff Black w nowych opakowaniach od Czteryczwarte Brand Design
Dwa warianty smakowe wódki Smirnoff Black (produkowanej przez Diageo Polska) pojawiły się na rynku w nowych opakowaniach kartonowych, zaprojektowanych przez agencję Czteryczwarte Brand Design.

Opakowania mają odzwierciedlać miejski charakter marki Smirnoff oraz związane z nią cechy, m.in. siłę i energię. Ponadto mają poprawić widoczność produktów na półkach sklepowych.
W nowych opakowaniach są dostępne wersje Lime & Mint i Black Espresso wódki Smirnoff Black.
Identyfikacja wizualna

Newsletter








Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Smirnoff Black w nowych opakowaniach od Czteryczwarte Brand Design