Soczewki Crizal reklamowane jako lepsze od zwykłych (wideo)
Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa soczewek okularowych Crizal (produkowanych przez firmę Essilor). Za realizację akcji odpowiada dom mediowy Havas Media.
Kampania soczewek Crizal jest oparta na ukazaniu ich przewag w porównaniu ze zwykłymi soczewkami. Podkreśla przy tym, że promowane produkty zapewniają najbardziej przejrzysty obraz w różnego rodzaju trudnych warunkach, a ponadto wielokrotnie skuteczniej chronią przed szkodliwymi promieniami UV.
Reklamy informują też o promocji, w ramach której przy zakupie pary soczewek Crizal otrzymuje się gratis inną parę soczewek firmy Essilor.
Akcja reklamowa jest prowadzona od 6 kwietnia w telewizji oraz internecie.
Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Havas Media.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Soczewki Crizal reklamowane jako lepsze od zwykłych (wideo)