Meta i Ray-Ban wprowadzają nowe inteligentne okulary
Meta, właściciel Facebooka i Instagrama pokazała „inteligentne” okulary Ray-Ban Meta Smart Glasses. Będą kosztować od 299 dolarów.
Nowa wersja okularów od Meta i Ray-Banposiada dwa 12-megapikselowe aparaty ultraszerokokątne, którymi można wykonywać zdjęcia i kręcić filmy w rozdzielczości 1080p.
Pojemność pamięci (32 GB) wystarczy na zapisanie około 500 zdjęć w rozdzielczości 3024×4032 pikseli i 100 filmów o maksymalnym czasie trwania 30 sekund każdy.
Oprócz zdjęć i filmów nowe urządzenie obsługuje transmisje na żywo na Facebooku i Instagramie. Podczas transmisji dioda w pobliżu soczewek okularów będzie migać na biało, ostrzegając osoby znajdujące się w pobliżu, że trwa nagrywanie.
Inteligentne okulary działają na procesorze Qualcomm Snapdragon AR1 Gen 1, a ich czas pracy na baterii podczas aktywnego użytkowania waha się od 4 do 6 godzin.

Wbudowane głośniki zabrzmią o 50 proc. głośniej niż w poprzedniej wersji, ale usłyszy je tylko użytkownik.
Okulary Ray-Ban Meta Smart Glasses trafią do sprzedaży 17 października w cenie zaczynającej się od 299 dolarów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Meta i Ray-Ban wprowadzają nowe inteligentne okulary