Vision Express promuje okulary przeciwsłoneczne korekcyjne. Prowadzi także działania sprzedażowe
Vision Express, firma z branży optycznej rozpoczęła dwie równoległe kampanie reklamowe: jedna promuje okulary przeciwsłoneczne korekcyjne, druga to działania sprzedażowe. Obie przygotowane zostały przez Szut Szut Studio i Walk Creative.
Spot dotyczący komunikacji oferty okularów przeciwsłonecznych korekcyjnych to pierwsza kampania Vision Express dla tej kategorii produktowej. Reklama tłumaczy w bardzo klarowny sposób funkcjonalność tego segmentu soczewek. Reżyserką spotu została Anna Maliszewska, postprodukcją zajęło się studio Lunapark, a za zdjęcia odpowiada Filip Załuska.
- Największym wyzwaniem przy pracy nad tym filmem było wprowadzenie komunikacji produktu, który łączy w sobie funkcję korekcyjną i ochronę przed szkodliwym promieniowaniem UV a nie jest szkłami fotochromowymi. Dlatego zdecydowaliśmy się na bardzo proste ale wyraziste wizualnie demo. Drugim wyzwaniem było zachowanie profesjonalnego tonu marki Vision Express i użycie konwencji nawiązującej do świata mody, co jest bardzo ważnym czynnikiem kategorialnym dla tego typu produktów - podsumowuje Paweł Heinze, creative director w Walk Creative.
Kampania wiosenna to natomiast stały punkt w kalendarzu komunikacyjnym marki. Co roku dotyczy jednak innego obszaru. Tym razem wypracowana została platforma Wielkiej Wiosennej Dostawy. Spot podkreśla dzięki temu m.in. olbrzymią dostępność asortymetu w salonach Vision Express. Zdjęcia zostały realizowane na warszawskim Okęciu a reżyserii spotu podjął się Tomasz Knittel. Operatorem obrazu został Jacek Podgórski.
Za opracowanie konceptów kreatywnych kampanii odpowiada agencja Walk Creative, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Obydwie kampanie są już emitowane w telewizji oraz internecie, a także komunikowane w samych salonach i w kanałach social media. W najbliższych dniach zostaną również wsparte działaniami PR.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Vision Express promuje okulary przeciwsłoneczne korekcyjne. Prowadzi także działania sprzedażowe