'Spokojnie, będzie łatwiej'
To hasło najnowszej kampanii Sage Symfonii.
Projekt obejmował multimedialną kampanię z wykorzystaniem wieluróżnych mediów, takich jak np.: billboardy, prasa, Internet.
Agencja Paralotna odpowiedzialna była za przygotowanie strategiikomunikacji wraz z egzekucją kreatywną w poszczególnych mediach atakże koordynacją całości działań dla marki.
Kampania ruszyła na początku października.
To pierwsza od kilku lat tak duża kampania wizerunkowa markiSage Symfonia.
Agencja: Paralotna
Przedstawiciele Klienta: Jolanta Potaś
Przedstawiciel Agencji: Anna Grecka
Dyrektor Kreatywny: Paweł Lis, Michał Holewjusz
Art. Director: Olaf Kulińczyk
Copywriter: Mariusz Bagan
Planowanie i zakup mediów - Guideline.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 'Spokojnie, będzie łatwiej'