Spore zmiany w magazynie „Tester”
Magazyn „Tester” (G+J Polska) będący wydaniem specjalnym miesięcznika „Focus” od najnowszego numeru, który ukazał się dziś, zmienił zawartość, szatę graficzną, format, objętość, cenę i cykl wydawniczy.
„Tester” to magazyn, w którym znaleźć można quizy i krzyżówki oraz zadania logiczne służące badaniu i ćwiczeniu umiejętności. Od najnowszego wydania każdy numer tego pisma poświęcony jest jednemu zagadnieniu, a dodatkowo w tytule przedstawiane są sylwetki ludzi symbolizujących dane zjawisko (w przypadku ostatniego numeru tematem przewodnim jest osiągnięcie finansowego sukcesu).
Od tego wydania „Tester” ma też odświeżoną szatą graficzną, format A4 (dotychczas A5) i liczy 68 stron (do tej pory 76 stron). Magazyn z miesięcznika przekształcony został w kwartalnik, a jego cena wzrosła z 3,99 zł do 7,99 zł. Wydawca nie ujawnia wysokości nakładu pisma.

Wydaniu pierwszego numeru zmienionego „Testera” towarzyszy wsparcie marketingowe w tytułach G+J („Focus”, „Focus Historia”, „Focus Ekstra”) oraz w serwisie Focus.pl. Za kreację i planowanie mediów odpowiada dział marketingu wydawcy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Spore zmiany w magazynie „Tester”