Wydawnictwo Burda uruchamia Klub Testerów
Burda International Poland uruchomiło Klub Testerów. Będzie skupiał mężczyzn, sprawdzających i opisujących nowe produkty. Serwis działać będzie na stronie focus.pl.
Klub Testerów to odpowiedź Burdy na potrzeby klientów reklamowych, dla których artykuły sponsorowane i tradycyjna reklama to za mało. Oferuje przekaz skierowany do konkretnie określonej grupy konsumentów i zasięgowe kampanie w mediach należących do Burda International Poland zarówno offline jak i online.
Projekt koordynuje Elżbieta Żywiczyńska.
Burda Media Polska
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wydawnictwo Burda uruchamia Klub Testerów
Nadaje, Burda parę miesięcy temu wystartowała z Klubem Testerek. :)
ahaha, ciekawe kogo masz na myśli ;)