„Kocham szycie” - nowy miesięcznik Wydawnictwa Burda. „Uzupełnienie segmentu advisory & crafting”
Od 14 września br. w sprzedaży ukaże się premierowe wydanie miesięcznika „Kocham szycie”, skierowany do miłośników szycia i projektantów. Tytuł wprowadza na rynek Wydawnictwo Burda - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Pismo jest uzupełnieniem naszego segmentu advisory&crafting - wyjaśnia Zuzanna Potocka, senior bussiness manager w Burda Media Polska.
Nowy miesięcznik Burda Media Polska skierowany jest do osób, które chcą zgłębić podstawy krawiectwa, interesują się trendami i chętnie eksperymentują z nowymi fasonami.
Magazyn zawiera instrukcje i inspiracje, przygotowane specjalnie dla czytelników „Kocham szycie”, które w klarowny sposób przeprowadzą czytelnika przez proces przygotowania wykrojów, a następnie szycia modeli. Redaktor naczelną pisma jest Anna Blaut-Welna, szefowa redakcji „Burdy”.
„Kocham szycie” zadebiutuje na rynku w czwartek 14 września br. i będzie ukazywać się w cyklu miesięcznym w cenie 12,99 zł. Pierwszy numer liczy 80 stron i ukaże się w nakładzie 25 tys. egz. Tytuł będzie dostępny w salonach prasowych w całej Polsce.
- „Kocham Szycie” jest uzupełnieniem naszego segmentu advisory&crafting, który od kilku lat intensywnie rozwija się w Polsce. Kupujemy coraz chętniej i coraz więcej ubrań polskich projektantów, wybieramy rzeczy uszyte w kraju. Jako wydawca magazynu Burda i platformy burda.pl jesteśmy blisko społeczności szyjącej i reagujemy na jej potrzeby. Szycie to pasja, która łączy ludzi i pomaga rozwijać swoje umiejętności. Chcemy wykorzystać cenną wiedzę osób, które praktykują techniki szycia i kroju od lat i przybliżyć je miłośnikom domowego krawiectwa - tłumaczy Zuzanna Potocka, senior bussiness manager w Burda Media Polska.
W pierwszym numerze magazynu czytelnicy znajdą 39 wykrojów dla kobiet, dzieci i młodzieży oraz propozycje akcesoriów. Będą inspiracje modą z wybiegów, a także porady jak uszyć płaszcz, kurtkę i futerko. Czytelniczki będą mogły przygotować jesienne ubranka dla dzieci oraz sportową odzież plus size.
Do współpracy przy pierwszym numerze wydawca zaprosił m.in. Kasię Szczepaniak, założycielkę marki Proximite, a także projektantów współpracujących z platformą sprzedażową Showroom.pl.

Wprowadzenie magazynu na rynku wspiera kampania promocyjna w punktach sprzedaży w całej Polsce, w sieci kin Helios, a także działania autopromocyjne.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Kocham szycie” - nowy miesięcznik Wydawnictwa Burda. „Uzupełnienie segmentu advisory & crafting”