Zmiany i awanse w Sportfive Poland. Agencja stawia na rozwój w Polsce
Agencja marketingu sportowego Sportfive Poland wprowadza zmiany w strukturze korporacyjnej. Wyodrębniono pięć kluczowych obszarów kompetencyjnych, w których utworzono nowe stanowiska. Zmiany wynikają ze strategii rozwoju na polskim rynku.

Proces zmian strukturalnych w Sportfive Poland trwa od kilku miesięcy. Dyrektorem zarządzającym został Tomasz Rożenek, który odpowiada za całość przychodów polskiego oddziału wypracowywanych z projektów polskich i międzynarodowych, które agencja realizuje dla podmiotów sportowych, marek i platform medialnych.
– Ogłaszane zmiany mają na celu dalszy rozwój partnerstw biznesowych agencji z aktualnymi i nowymi partnerami, zarówno po stronie podmiotów sportowych, dla których pracujemy w zakresie programów marketingowych, jak i marek, które w efektywny i kreatywny sposób chcą wykorzystać sport jako platformę do realizacji swoich celów biznesowych – precyzuje Rożenek.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Na stanowisko director, partnerships sales awansowała Monika Płaczkowska, która odpowiada za zarządzanie całym portfolio polskiego oddziału Sportfive w kontekście konsultatywnej sprzedaży partnerstw marketingowych w sporcie i e-sporcie. Ekspertka z ponad 6-letnią praktyką w obszarach sponsoringu i marketingu sportowego kieruje zespołem mającym szerokie doświadczenie pracy po stronie agencji oraz klienta w zakresie partnerstw sportowych i e-sportowych, hospitality oraz aktywacji programów sponsorskich.

Stanowisko senior manager, athlete partnerships w Sportfive objął Krzysztof Stępniewski, który od ponad 10 lat przekuwa zdobytą wiedzę na praktykę w obszarze sponsoringu i komunikacji Przez ponad 7 lat odpowiadał za marketing sportowy marki Adidas w Polsce i całym regionie Europy Wschodniej. Zdobywał doświadczenie pracując zarówno dla klubów i federacji sportowych, jak i indywidualnych sportowców i influencerów.

Pięć głównych obszarów kompetencyjnych
W ramach zmian strukturalnych w agencji wydzielono pięć głównych obszarów kompetencyjnych: Rights Holder Management, Brand Services & Activation, Hospitality Sales, Global Athlete & Team Marketing oraz Esports & Gaming.
Marta Alf jako director, rights holder management pokieruje działem odpowiedzialnym za rozwój partnerstw pomiędzy agencją a podmiotami sportowymi, rozwojem ich programów marketingowych oraz projektami komunikacyjnymi Sport. Przed dołączeniem w 2012 roku do Sportfive zdobywała doświadczenie w marketingu sportowym, zarządzaniu projektami, sponsoringu i komunikacji po stronie polskich i międzynarodowych organizacji sportowych, we współpracy z markami oraz w Urzędzie m.st. Warszawy, gdzie odpowiadała m.in. za realizację kampanii promocyjnej stolicy związanej z UEFA EURO 2012. Pełniła też funkcję rzeczniczki prasowej Piłkarskiej Reprezentacji Polski.

Z kolei dotychczasowy partnerships manager Rafał Zagórski, w ramach nowej roli, jako director, brand services & activation, nadzorował będzie działania konsultingowe dla marek w zakresie strategii sponsoringowej, aktywacji i implementacji partnerstw marketingowych w sporcie. Zagórski ma kilkunastoletnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji i kompleksowych kampanii reklamowych, które zdobywał w takich agencjach jak DDB Warszawa, FCB Bridge2Fun, Grey Warszawa, Testardo Red Cell czy Ogilvy.

Za dalszy rozwój agencji w obszarze obsługi klientów korporacyjnych w zakresie programów hospitality, na które składają się zapewnienie pakietów biznesowych na wydarzenia sportowe i pełna obsługa gości, odpowiedzialny będzie manager z ponad 12-letnim doświadczeniem pracy strukturach Sportfive - Tomasz Drobniewski, który objął nowo utworzone stanowisko director, hospitality sales.

Ponadto, stanowisko director, finance objął Patryk Siński, który od ponad 11 lat odpowiada w Sportfive za funkcjonowanie systemu księgowości i sprawozdawczości finansowej, budżet firmy, analizy biznesowe, współpracą z instytucjami finansowymi oraz z centralą Sportfive w Hamburgu.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Zmiany i awanse w Sportfive Poland. Agencja stawia na rozwój w Polsce