„Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2019 roku, „Gala” najbardziej w dół
W 2019 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w 2019 roku wyniosła 104 957 egz. W porównaniu do 2018 roku była niższa o 18,43 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Tytuł zanotował stratę sprzedaży ogółem wynoszącą 20,67 proc. do 75 269 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska), który odnotował spadek wynoszący 8 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 68 844 egz.
Przedostatnia była „Gala” (Grupa Burda). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu wyniosła 37 825 egz., po spadku o 33,25 proc. - największym w zestawieniu.

„Party” liderem w grudniu, ale po dużym spadku
W grudniu 2019 roku średnia sprzedaż ogółem lidera, czyli dwutygodnika „Party”, wyniosła 93 103 egz., po spadku o 20 proc. Drugą lokatę zajęło „Show” (58 590 egz., spadek o 19,18 proc.). Oczko niżej znalazła się „Viva!” (58 282 egz., spadek o 9,56 proc.).
W tym ujęciu najwięcej stracił „Flesz” (Edipresse Polska; 20,17 proc. do 27 914 egz.), który spadł z czwartej na piątą lokatę.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Party” liderem sprzedaży wśród dwutygodników people w 2019 roku, „Gala” najbardziej w dół