„Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people. „Party” spadło na drugie miejsce
W sierpniu 2019 roku nowym liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people została „Viva!”, która jako jedyna w zestawieniu pochwalić się mogła wzrostem. Z kolei najwięcej straciło „Party” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Viva!” (Edipresse Polska) w sierpniu 2019 roku wyniosła 134 749 egz. W porównaniu do sierpnia 2018 roku była ona wyższa o 59,68 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to jedyny wzrost w zestawieniu, a tytuł ten na pozycję lidera awansował z trzeciej lokaty.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugie miejsce spadł dwutygodnik „Party” (Edipresse Polska). Zanotował on największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 23,64 proc. Jego średni wynik w analizowanym miesiącu wyniósł 110 656 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Show” (Wydawnictwo Bauer), który spadł z drugiej lokaty. Zanotował on spadek wynoszący 21,32 proc. do 73 764 egz.

W sierpniu 2019 roku w porównaniu do lipca 2019 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Viva!” - było to 85,05 proc.
Największy spadek w tym ujęciu, wynoszący 9,03 proc., odnotowała „Gala” (Grupa Burda).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Viva!” nowym liderem sprzedaży dwutygodników people. „Party” spadło na drugie miejsce