„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I kwartale, „Classic Auto” zyskało najwięcej
W pierwszym kwartale br. w rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych pierwszy był „Motor”. Natomiast wśród miesięczników na pozycji lidera utrzymał się magazyn „Auto-Moto” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w pierwszym kwartale 2017 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego okresu 2016 roku zmniejszyła się o 5,20 proc. i wyniosła 99 826 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 8,33 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 62 044 egz.
Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik sprzedażowy w pierwszym kwartale br. wyniósł 49 369 egz. Zwiększył się o 6,15 proc.
Wiceliderem był „Auto Świat Poradnik” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 38 448 egz., po spadku o 1,92 proc.
Podium uzupełnia „Świat Motocykli” (Agora). Miesięcznik ten zanotował największy stratę w zestawieniu wynoszącą 12,01 proc. do 11 661 egz.
Największym wzrostem z kolei pochwalić się mógł miesięcznik „Classic Auto” (Stratos Concept), który w zestawieniu awansował z pozycji 5. na 4. Jego sprzedaż zwiększyła się o 11,85 proc. do 7 327 egz.
.png)
W marcu 2017 roku średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” w porównaniu do marca 2016 roku zmniejszyła się o 10,61 proc. do 97 144 egz. Z kolei wynik „Auto Świata” to 62 746 egz., po spadku o 5,40 proc.
Wśród miesięczników na pozycję lidera awansowało „Auto-Moto” (49 4491 egz.; wzrost o 3,24 proc. - największy w zestawieniu), które wyprzedziło magazyn „Auto Świat Poradnik” (39 863 egz.; w dół o 4,47 proc.). Na podium znalazł się jeszcze „Świat Motocykli” (22 218 egz.; spadek o 13,44 proc. - największy w zestawieniu).
.png)
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w I kwartale, „Classic Auto” zyskało najwięcej