„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w maju, wszystkie pisma z dużymi spadkami
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w maju br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w maju 2020 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2019 roku zmniejszyła się o 26,19 proc. do 55 602 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 9,23 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 40 269 egz.
Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w maju br. wyniósł 19 750 egz. Zmniejszył się o 31,13 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu wszystkich pism.
Drugie było „Classic Auto” (Stratos Concept) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 4 972 egz., po spadku o 9,34 proc.

W maju br. w porównaniu do kwietnia br. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” niemal się nie zmieniła, a wynik „Auto Świata” wzrósł o 1,39 proc.
Wśród miesięczników najwięcej zyskało „Classic Auto” - było to 22,80 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w maju, wszystkie pisma z dużymi spadkami