„National Geographic Polska” liderem sprzedaży w 2019 roku
Liderem sprzedaży ogółem w segmencie miesięczników podróżniczych w 2019 roku był „National Geographic Polska”, który jednak odnotował największy spadek w zestawieniu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w 2019 roku wyniosła 21 873 egz. Była o 11,97 proc. niższa, niż rok wcześniej.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się średnio w liczbie 18 434 egz., po spadku o 7,85 proc.
Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie czasu zmniejszył się o 0,04 proc. i uplasował się na poziomie 8 106 egz.

W grudniu 2019 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „National Geographic Polska”, wyniosła 21 703 egz., po spadku względem grudnia 2018 roku o 7,18 proc.
Podium uzupełniają: „NG Traveler” (17 429 egz.; spadek o 4,69 proc.) i „Podróże” (6 126 egz.; w dół o 18,74 proc. - najbardziej w zestawieniu).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „National Geographic Polska” liderem sprzedaży w 2019 roku