„Gość Niedzielny” liderem sprzedaży w styczniu, „Newsweek Polska” najbardziej w dół
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii w styczniu br. był „Gość Niedzielny”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a na czele pod tym względem znalazł się „Newsweek Polska” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W segmencie tygodników opinii liderem pozostaje niezmiennie „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media). Jego średnia sprzedaż ogółem w styczniu 2020 roku wyniosła 100 124 egz. Było to o 11,59 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Wiceliderem „Polityka” (Polityka). Jej wynik sprzedażowy zmniejszył się o 6,07 proc. do 90 093 egz.
Podium uzupełnia „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w styczniu br. wyniosła 67 700 egz., po spadku o 20,86 proc. - największym w zestawieniu.
Tuż za podium znalazł się tygodnik „Sieci” (Fratria). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 36 287 egz., po spadku o 0,35 proc.
Oczko niżej uplasował się konkurencyjny tygodnik „Do Rzeczy” (Orle Pióro), którego średni wynik poszedł w dół o 10,69 proc. do 28 834 egz.

W styczniu wzrosła sprzedaż „Gazety Polskiej”
W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. jedyny wzrost średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii osiągnęła „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie), której wynik zwiększył się o 0,52 proc.
Największy spadek, wynoszący 14,09 proc., też zanotował tutaj „Newsweek Polska”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Gość Niedzielny” liderem sprzedaży w styczniu, „Newsweek Polska” najbardziej w dół
Coś mu pewnie dosypali do herbatki za tego tweeta o Trumpie, no i za wyniki, ale widocznie za mało.