Starcom MediaVest Group zajmie się kompleksową obsługą T-Mobile w internecie
Starcom MediaVest Group rozszerza dotychczasową współpracę z T-Mobile Polska - będzie kompleksowo obsługiwać marki T-Mobile i Heyah w mediach internetowych.
Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że Starcom MediaVest Group zajmie się strategią digitalową, kreacją, produkcją, webdevelopmentem oraz realizacją wszystkich kampanii w mediach interaktywnych dla marek T-Mobile oraz Heyah.
Przedstawiciele SMG odmówili komentarza na temat szczegółów poszerzonej współpracy oraz sposobu, w jaki agencja uzyskała nowe obowiązki.
Dotychczas Starcom MediaVest Group zajmowała się dla tych marek tylko strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Starcom MediaVest Group zajmie się kompleksową obsługą T-Mobile w internecie