Monika Brodka wciela się w bohaterów „Stranger Things” w spocie Netflixa (wideo)
W nowym polskim spocie serialu „Stranger Things” Netflixa występuje piosenkarka Monika Brodka. Jest wystylizowana na głównych bohaterów tej produkcji.
W spocie Monika Brodka przegląda się w lustrze i przekornie zastawia, czemu różni ludzie mówią jej, że przypomina dzieci będące głównymi bohaterami „Stranger Things”.
Po czym lustrze pokazywana jest w stylizacjach na troje dziecięcych postaci ze „Stranger Things”: Willa Byersa, Dustina Hendersona i Eleven. Towarzyszy temu kolorystyka i muzyka z tego serialu.
To kolejna polska reklama wspierająca trzeci sezon „Stranger Things”. Poprzedni nawiązywał do programu „Nie do wiary” emitowanego przed laty w TVN, produkcję promują też wielkoformatowe murale w Warszawie, Poznaniu i Gdańsku.
„Stranger Things 3” od 4 lipca
Trzeci sezon „Stranger Things” pojawi się na Netfliksie 4 lipca, jego zwiastun w marcu br. w ciągu tygodnia obejrzano 22 mln razy, co jest rekordem w historii tej platformy. Z serialem związana jest nowa kampania reklamowa Coca-Coli prowadzona w USA. Natomiast Microsoft zapowiedział udostępnienie aplikacji o nazwie Windows 1.11 nawiązującej do pierwszej wersji systemu operacyjnego Windows pochodzącej z połowy lat 80., kiedy rozgrywa się akcja „Stranger Things”.
Netflix chwali się nowościami w bibliotece. Na platformie "Glee" i "Dom z papieru", kontynuacje "Sex Education" czy "Miłości, śmierci I robotów"
W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował wzrost wpływów o 22 proc. do 5,42 mld dolarów oraz 344 mln dolarów zysk netto. W ciągu trzech miesięcy platforma pozyskała 9,6 mln nowych subskrybentów, a globalnie ma obecnie ponad 148,8 mln użytkowników. Pod koniec kwietnia firma poinformowała, że zwiększy swoje zadłużenie o 2 mld zł, a środki te zostaną przeznaczone na realizację nowych treści i zakup licencji do zewnętrznych produkcji.
Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys. Według badania Gemius/PBI w maju br. przeglądarkowa wersja Netflixa zanotowała w Polsce 2,89 mln realnych użytkowników i 42,08 mln odsłon.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Monika Brodka wciela się w bohaterów „Stranger Things” w spocie Netflixa (wideo)