STS przez dwa lata partnerem sponsorskim Górnika Zabrze
Firma bukmacherska STS podpisała dwuletnią umowę sponsorską z klubem piłkarskim Górski Zabrze grającym obecnie w I lidze. W ramach współpracy zyskała miano oficjalnego bukmachera klubu.

Na mocy umowy materiały promujące STS pojawią się na stadionie Górnika w czasie spotkań zabrzan, a także na stronie internetowej i profilach społecznościowych klubu oraz w telewizji klubowej. Firma przed każdym meczem dostanie także pulę biletów, które będą do wygrania w konkursach dla kibiców. Ponadto przy okazji wybranych spotkań zorganizuje na stadionie strefę kibica z grami zręcznościowymi.
Umowa obowiązywać będzie przez dwa lata, do końca sezonu 2017/18. W kontrakcie przewidziana jest premia za awans Górnika do Ekstraklasy (obecnie klub gra w I lidze, po spadku z Ekstraklasy w zeszłym sezonie).
- Górnik to zasłużona i rozpoznawalna marka, naturalnym było więc prowadzenie rozmów dotyczących umowy. W zeszłym roku nawiązaliśmy współpracę z kibicami. Cieszę się, że podpisaliśmy porozumienie teraz z klubem, tym bardziej, że osobiście darzę Górnik bardzo dużym sentymentem - w młodości często odwiedzałem stadion przy Roosevelta. Mam nadzieję, że nasze wsparcie przyczyni się do powrotu klubu do najwyższej klasy rozgrywkowej - uzasadnił umowę Mateusz Juroszek, prezes STS.
- Górnik jest czwartym klubem piłkarskim, z którym STS podpisał umowę sponsorską w lipcu. Bukmacher jest także sponsorem strategicznym Lecha Poznań, a także oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej. STS wspiera cały polski sport. Nasze działania sponsorskie świadczą o silnym zaangażowaniu i długofalowym podejściu do współpracy. Tak samo patrzymy na Górnik - dodał Juroszek.
Sponsorowanie Lecha Poznań i reprezentacji było wykorzystywane przez firmę w reklamach ATL-owych, w jej kampanii wystąpił m.in. legendarny piłkarz Lecha Piotr Reiss, a potem także były bramkarz reprezentacji Polski Józef Młynarczyk.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: STS przez dwa lata partnerem sponsorskim Górnika Zabrze