STS przez kolejne trzy lata sponsorem Górnika Zabrze
Firma bukmacherska STS przedłużyła o trzy lata, do 2021 roku, umowę sponsorską z klubem piłkarskim Górnik Zabrze. Współpracuje z nim w tym zakresie od półtora roku.
W ramach nowej umowy logo STS będzie widoczne na rękawkach strojów Górnika Zabrze. Logo będzie też eksponowane na stadionie klubu podczas meczów u siebie i na jego stronie internetowej. Kontrakt przewiduje także możliwość organizowania wspólnych aktywacji dla kibiców, współpracę w social media oraz przekazywanie firmie przed każdym meczem puli biletów oraz zaproszeń VIP, które kibice będą mogli wygrać w konkursach organizowanych w punktach STS, a także na profilach firmy oraz klubu w mediach społecznościowych.
- STS to nie tylko największy bukmacher w kraju, ale również największy prywatny podmiot wspierający rodzimy sport. Po dwóch latach współpracy z Górnikiem Zabrze kontynuujemy umowę, poszerzając jej zakres, m.in. logo STS znajdzie się na koszulkach piłkarzy. W dalszym ciągu będziemy także inicjować i realizować kolejne przedsięwzięcia skierowane do kibiców, bo to oni są najważniejszą częścią świata sportu - uzasadnia Mateusz Juroszek, prezes STS.
- Dla nas sprawą bardzo ważną jest to, by dawać jak najwięcej od siebie. Dostarczamy wielu pozytywnych emocji, zapewniamy ekspozycję marki sponsora, ale liczymy również na współpracę w innych obszarach, jak chociażby w zakresie sprzedaży biletów w wybranych punktach STS. To jeden z projektów, nad którym wspólnie pracujemy. Nowe umowy ze sponsorami podpisywane na początku roku jubileuszu 70-lecia Górnika Zabrze, doskonale obrazują sytuację klubu - dodaje Bartosz Sarnowski, prezes zarządu Górnika Zabrze.
Od połowy ub.r. STS jest sponsorem głównym Jagiellonii Białystok. Firma jest też oficjalnym bukmacherem m.in. Lecha Poznań, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Korony Kielce, Cracovii, Asseco Resovii oraz Vive Kielce. W styczniu br. zaczęła sponsorować zawodnika e-sportu Pawła „innocenta” Mocka.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter



 
 


 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: STS przez kolejne trzy lata sponsorem Górnika Zabrze