„Super Express” z nową loterią „Słoneczko” i książkami
W poniedziałek 15 lipca br. rusza nowa loteria „Super Expressu” (Murator) pod nazwą „Słoneczko”. Jednocześnie do gazety zaczynają być dodawane książki.
W ramach wakacyjnej loterii audiotekstowej „Słoneczko”, która potrwa przez 8 tygodni, od poniedziałku do czwartku w „Super Expressie” drukowane będą kody uprawniające do udziału w losowaniu gotówki.
Natomiast w weekendy organizowana będzie dodatkowa zabawa „Bonus dla Bystrzaka”, gdzie czytelnicy po odnalezieniu w swoim numerze telefonu określonej pary liczb będą mogli wygrać dodatkową gotówkę.

15 lipca wraz z „Super Expressem” będzie można także zakupić książkę "Wilcze oczy" (cena z gazetą 1,80 zł). To pierwszy tom norweskiej sagi o wikingach, kolejne egzemplarze będą dostępne w samodzielnej sprzedaży. Z kolei od wtorku do części nakładu gazety dołączane będą książki z serii „Super Kryminał” (cena z gazetą 2,99 zł).

Wprowadzeniu loterii oraz sagi towarzyszy kampania promocyjna w telewizji (TVP, TVN, Polsat, Polo Tv, Eska TV), radiu (Polskie Radio, Radio Zet, Eska, Eska Rock, Vox, Wawa), miesięcznikach Muratora, a także autopromocja w grzbiecie głównym gazety, w dodatku telewizyjnym „SE TV” oraz na stronie se.pl.
Kampania promocyjna została przygotowana przez dział marketingu „Super Expressu”. Za obsługę mobilną projektu loteryjnego odpowiada spółka Supermedia Interactive. Media zewnętrzne zakupił Starcom.
Z danych ZKDP wynika, że w maju br. średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wyniosła 157 153 egz. (zobacz szczegóły).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


.webp)
Dołącz do dyskusji: „Super Express” z nową loterią „Słoneczko” i książkami