Susan Hoffman z nagrodą św. Marka na tegorocznym Cannes Lions
Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions podali, że podczas tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions uhonorują Susan Hoffman, CCO agencji Wieden+Kennedy nagrodą Lion of St. Mark za całokształt pracy na rzecz kreatywności.
Firma Wieden+Kennedy rozpoczęła swoją działalność w 1982 roku, a jej pierwszym klientem była firma Nike. Susan Hoffman dołączyła do W+K jako pracownik nr 8 i spędziła ostatnie 40 lat na definiowaniu kultury agencji Wieden+Kennedy oraz wyznaczaniu poprzeczki dla doskonałości twórczej i przełomowej pracy.
Hoffman zajmowała kreatywne stanowiska kierownicze w różnych oddziałach agencji. Współtworzyła wiele zapadających w pamięć reklam, w tym Levi's Go Forth, Chryslera Born of Fire, Old Spice „ The Man Your Man Could Smell Like ”, „ Rewolucja ” Nike , „If you let me play”, „ Da Da Ding ” i wiele innych. Znalazła też czas na prowadzenie Wieden+Kennedy 12, pierwszej eksperymentalnej szkoły reklamy, która została uruchomiona w 2004 roku i wychowała jednych z najbardziej utytułowanych twórców od dekady.
Od 1982 roku firma W+K zdobyła 451 Lwów na Festiwalu Cannes Lions, w tym Grand Prix Mobile Lions 2022 za technologię Google „ Real Tone ” oraz Grand Prix Creative Effectiveness Lions za kampanię Nike „ Crazy Dreams ” w 2021 roku. Wieden+Kennedy Londyn zdobył także inauguracyjne Grand Prix Social & Influencer Lions w 2018 roku za epicką kampanię „ Nothing Beats a Londoner ”.
- Jesteśmy zachwyceni, że możemy wręczyć tegorocznego Lwa św. Marka pionierce w branży, Susan Hoffman. Susan odegrała kluczową rolę w rozwoju branży i kreatywności przez ostatnie czterdzieści lat, z imponującym dorobkiem, który odzwierciedla jej wyjątkową perspektywę i zdolność do kwestionowania status quo w celu wykorzystania kreatywności jako siły postępu dla ludzi, biznesu i społeczeństwo. Wspierała tak wielu innych na ich własnych ścieżkach twórczych i nie możemy się doczekać, aby powitać Susan na scenie, aby podzielić się swoją twórczą podróżą z publicznością Cannes Lions w czerwcu - powiedział Philip Thomas, prezes Lions.
- Trudno uwierzyć, że byłam pierwszą kobietą kreatywną w W+K. Ludzie pytają mnie, dlaczego wciąż tu jestem. Moja odpowiedź – Dan i David. Troszczyli się o ludzi i moc kreatywności, a nie siebie. Dawanie ludziom głosu było ich mantrą. Cytując Dana „Największą przewagą, jaką masz w tym biznesie, jest twój własny głos”. Ta wiara dała nie tylko mnie, ale wszystkim, którzy przeszli przez drzwi W+K, wsparcie i pewność siebie w odnalezieniu własnego głosu. Te różnorodne głosy są tym, co sprawia, że świetnie się pracuje. Dan i David przekazali nam pałeczkę, by inspirować więcej ludzi, aby to zrozumieli- skomentowała Susan Hoffman.
Susan Hoffman zostanie uhonorowana Lwem św. Marka na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Twórczości Cannes Lions. Wystąpi także na scenie w sesji scenicznej Lwa św. Marka, która odbędzie się w piątek 23 czerwca . Cannes Lions odbędzie się w dniach 19-23 czerwca w Cannes we Francji.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Susan Hoffman z nagrodą św. Marka na tegorocznym Cannes Lions