Akty dobroci w reklamie świątecznej John Lewis & Partners
"Give A Little Love" to hasło tegorocznej reklamy świątecznej brytyjskiej sieci domów handlowych John Lewis & Partners. Spot przygotowała agencja Adam&EveDDB.

W tym roku motywem przewodnim reklamy świątecznej John Lewis & Partners jest życzliwość w stosunku do innych ludzi. Dwuminutowy klip to ciąg scenek, w których widzimy, jak na różne sposoby można pomagać innym. W kolejnych ujęciach widać małe, miłe, bezinteresowne gesty wywołujące uśmiech na twarzach i autentyczne poczucie wspólnoty. W klipie animację pomieszano z ujęciami z kamery.
Życzliwość w kampanii świątecznej John Lewis & Partners
Życzliwość to coś, czego w tym trudnym dla wszystkich czasie potrzeba nam najbardziej - głosi przesłanie reklamy. Hasło przewodnie "Give A Little Love" nawiązuje do obchodzonego w Wielkiej Brytanii w połowie listopada Narodowego Dnia Życzliwości.
Kreację przygotowała agencja Adam&EveDDB, reżyserią zajął się Oscar Hudson. Klip powstał we współpracy z francuskim kolektywem MegaComputeur, reżyserem Sylvainem Chometem, łotewską ilustratorką Anete Melece i studiem animacji Shotopop. Utwór wykorzystany w klipie to "A Little Love" Celeste.
W ubiegłym roku John Lewis & Partners przygotował na święta animację opowiadającą o małym smoku, którym przez to że zionął ogniem, nie zyskiwał sympatii społeczności. W 2018 roku powstała za to głośna etiuda reklamowa marki, do której John Lewis & Partners zaangażował Eltona Johna.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Akty dobroci w reklamie świątecznej John Lewis & Partners