Coca-Cola ze świąteczną kampanią. Reżyserem twórca "Jojo Rabbit"
Ruszyła globalna kampania reklamowa Coca-Coli pod hasłem „W te święta daj to, co możesz dać tylko Ty”. Kreację przygotowała agencja Wieden & Kennedy London.

Spot pokazuje historię ojca, który musi dostarczyć list córki do świętego Mikołaja. W drodze do pracy na przybrzeżnej farmie wiatrowej mężczyzna orientuje się, że zapomniał wysłać list. Postanawia dostarczyć go, przemierzając świat - wody, lasy i otwarte tereny. Na końcu drogi dociera na Biegun Północy, gdzie Święty Mikołaja czeka w ciężarówce Coca-Coli.
Kampania obejmie 90 rynków, w tym Polskę.
Na łamach Wirtualnemedia.pl informowaliśmy w tym tygodniu, że w tym roku z powodu pandemii koronawirusa Coca-Cola zdecydowała się odwołać swój tradycyjny cykl eventów świątecznych ze słynnymi ciężarówkami.
Reżyserem spotu jest Taika Waititi, znany m.in. z nominowanego do Oscara filmu "Jojo Rabbit" ze Scarlett Johansson. Produkcją zajęło się studio Hungry Man. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Wavemaker.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Coca-Cola ze świąteczną kampanią. Reżyserem twórca "Jojo Rabbit"