1,01 mln widzów „Świętego”, jesienią kolejny sezon
Wiosenne odcinki serialu „Święty” oglądało średnio 1,01 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, wygrywając m.in. z Polsatem - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Nowy sezon widzowie stacji zobaczą jesienią.
Telewizyjna Czwórka fabularną produkcję „Święty” pokazywała od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, w okresie od 1 marca do 27 maja 2021 roku. Średnia widownia premierowych odcinków serialu wyniosła 1,01 mln osób. Przełożyło się to na 7,23 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,20 proc. w grupie 16-29 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dobre wyniki „Święty” notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział serialu wyniósł 8,09 proc., a w DVB-T 16-49 - 5,25 proc.
Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 27 maja. Oglądało go 1,24 mln osób. Wszystkie spośród pięciu topowych odcinków pokazano w maju.

Czwórka w paśmie nadawania serialu zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma była TVP1 z 11,19 proc. udziału, drugie miejsce zajął TVN (10,67 proc. udziału), trzecia była TVP2 (10,64 proc. udziału), a gorzej od Czwórki z głównych stacji wypadł Polsat (6,34 proc.).
Kanał TV4 notował zdecydowanie wyższe wyniki oglądalności na tle swoich głównych konkurentów. Siódemka w tym paśmie miała 4,93 proc. udziału, a TV Puls - 3,77 proc.
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Czwórka była szósta na tle całego rynku. Stacja była czwarta rynku w grupie 16-29.

Jesienią czwarty sezon
Portal Wirtualnemedia.pl ustalił, że powstaje czwarta seria odcinków serialu „Święty” z Mariuszem Węgłowskim i Michałem Milowiczem w rolach głównych. Nowe odcinki na antenie Czwórki będzie można oglądać w jesiennej ramówce.
„Święty” to komedia obyczajowa, w której głównym bohaterem jest znany z „Policjantek i policjantów” Mikołaj Białach, grany przez Mariusza Węgłowskiego. Teraz Białach ma nową misję - po odejściu ze służby w policji został sołtysem podwrocławskiego Uroczyska, gdzie otworzył bar „Święty Mikołaj”. Pomaga pogrążonym w marazmie i zastraszonym mieszkańcom, pełniąc nieoficjalną funkcję „szeryfa”.
W serialu można zobaczyć sceny z życia małej społeczności, lokalne intrygi i kryminalne zagadki, a także osobiste perypetie bohaterów wraz z dużą dawką humoru i zwrotów akcji.
Produkcją serialu zajmuje się ATM Grupa.
Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 3,64 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 1,01 mln widzów „Świętego”, jesienią kolejny sezon