Szymon Domżał w zespole GPD
Do zespołu agencji GPD dołączył Szymon Domżał. Wcześniej związany m.in. z Saatchi&Saatchi i Brand New Galaxy. Menadżer zasilił zespół w ramach rozszerzania kompetencji agencji w obszarze digital.

Szymon Domżał wcześniej był odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów oraz rozwój biznesu w Interactive Solutions, a po przejęciu tej agencji przez grupę Publicis pełnił tę samą funkcję w agencji Saatchi & Saatchi.
Domżał współtworzył Brand New Galaxy
Jest też współzałożycielem agencji Brand New Galaxy (obecnie Assembly), gdzie prowadził globalne przetargi dla takich klientów, jak P&G, Coty, Mars, Lego, Wella czy Under Armour, które zakończyły się globalnymi kontaktami w obszarze digitalowym. W holdingu zarządzał agencją Pathfinder 23, aktywującą marki w obszarze e-commerce.
Po wygranej obsłudze Orange agencja GPD chce dalej inwestować w kluczowe obszary agencyjne.
– Znam GPD i współpracowałem z zespołem od lat. Zawsze byłem pod wrażaniem, że GPD ma własne studio filmowe, własne studio CGI & Motion Design oraz że można mieć te wszystkie kompetencje in-house i działać szybko – taki „All-in-One Service” lub „One-Stop Shop”, jeśli chodzi o usługi marketingowe. Dzisiejszy świat digitalowy jest video-centric – czy kręcone, czy tworzone w CGI & Motion Design – i GPD moim zdaniem ma wszystkie kompetencje nowoczesnej agencji reklamowej– mówi Szymon Domżał.
Dołącz do dyskusji: Szymon Domżał w zespole GPD