T-Mobile reklamuje się na Twitchu
T‑Mobile startuje z dwiema kampaniami reklamowymi oferty „Internet bez ograniczeń” na Twitchu. W pierwszej z nich operator wykorzysta autorski format reklamowy agencji VMLY&R, oparty na sztucznej inteligencji, i pozwalający uruchomić reklamę w momencie rozpoznania kluczowego wydarzenia w grze. W drugiej, dzięki współpracy z inSTREAMLY, informacje o ofercie T‑Mobile pojawiają się w trakcie streamów gier takich, jak League of Legends czy Fortnite.

W pierwszej kampanii na platformie Twitch T‑Mobile promuje „Internet bez ograniczeń”, wchodząc w interakcje z graczami League of Legends, którzy relacjonują swoje potyczki za pośrednictwem Twitch.tv – platformy do livestreamingu gier. Na potrzeby projektu agencja VMLY&R wykorzystała format reklamowy, który – bazując na sztucznej inteligencji – analizuje rozgrywkę i uruchamia reklamę dokładnie w momencie, gdy wartość życia lub poziom many (mana points) postaci spada.
Wdrożenie tego konceptu opiera się na wykorzystaniu technologii Streamcoi, dzięki której zintegrowane treści wyświetlają się u streamerów automatycznie.
Na potrzeby drugiej kampanii na Twitch, przeprowadzonej przez inSTREAMLY, powstały trzy kreacje dopasowane stylem do gier takich jak League of Legends czy Fortnite. W kampanii został wykorzystany autorski mechanizm inSTREAMLY, umożliwiający zautomatyzowane zaciąganie nicków użytkowników z live chatu streamu, które następnie umieszczane są bezpośrednio na kreacji.
Najnowsza oferta T‑Mobile „Internet bez ograniczeń" skierowana jest do graczy. Dostępna w dwóch taryfach: M Nielimitowana i L Nielimitowana. W przypadku wariantu M Nielimitowana użytkownik otrzymuje od początku Internet bez limitu danych z prędkością maksymalną do 30 Mb/s. Za takie rozwiązanie użytkownicy zapłacą już od 45 zł miesięcznie z rabatami. Z kolei dla graczy poszukujących Internetu bez ograniczeń przewidziana jest taryfa L Nielimitowana, która gwarantuje maksimum prędkości w T-Mobile bez limitu transferu w cenie od 65 zł miesięcznie z rabatami. Dodatkowo, w prezencie klienci otrzymują usługę „Rozrywka Uwolniona” na sześć lub dwanaście miesięcy zupełnie za darmo.
Instant Reaction Ads to nowatorska technologia stworzona przez VMLY&R i wykorzystująca sztuczną inteligencję (AI – Artificial Intelligence), która pozwala na stałe monitorowanie tego, co dzieje się w trakcie rozgrywki prowadzonej przez streamera. Zastosowany algorytm bazujący na AI umożliwia emisje komunikatu w momencie, gdy postaci w League of Legends spada poziom życia lub many.
W kampanii biorą udział topowi polscy streamerzy League of Legends na Twitchu: Karolina „Nieuczesana” Brodnicka, Damian „Nervarien” Ziaja oraz Krzysztof „ArQuel” Sauć. Transmisje potrwają do 26 kwietnia.
Agencja VMLY&R odpowiada za przygotowanie koncepcji kreatywnej, wdrożenie technologii Instant Reaction Ads, produkcję oraz koordynacje współpracy z influencerami. Za planowanie mediów jest odpowiedzialny Mindshare.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: T-Mobile reklamuje się na Twitchu