„Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” liderami czytelnictwa tygodników i dwutygodników
Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce jest „Tele Tydzień”, a wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka” - wynika z wyników najnowszej fali badania PBC opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Po „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w okresie od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku sięgało 21,16 proc. czytelników z szerokiej grupy wiekowej od 15 do 75 lat, co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,83 pkt. proc. - największy w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce należało do tygodnika „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), który w analizowanym okresie czytany był przez 14,13 proc. respondentów (wzrost o 0,57 pkt. proc.). Jest to najpopularniejszy magazyn z segmentu pism yellow.
Na podium znalazła się także poradnikowa „Chwila dla Ciebie” (także Bauer) z wynikiem na poziomie 10,60 proc. Rok wcześniej po ten tytuł sięgało 10,39 proc. czytelników.
Czwartą pozycję zajął tygodnik z przedrukami „Angora” (Wydawnictwo Westa-Druk Mirosław Kuliś). Jego czytanie w okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. zadeklarowało 9,81 proc. pytanych, co oznacza wzrost o 0,66 pkt. proc.
Najpopularniejszym tygodnikiem opinii pozostaje „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska), po który sięgało 7,12 proc. czytelników, czyli o 1,26 pkt. proc. więcej niż rok wcześniej. Dało mu to miejsce piąte w zestawieniu. Dwa oczka niżej znalazł się kolejny tygodnik opinii, czyli „Wprost” (AWR „Wprost”). Jego wskaźnik czytelnictwa wzrósł z 4,11 proc. do 4,56 proc.
Tygodniki 15-75 | sierpień 2015 : styczeń 2016 | sierpień 2014 : styczeń 2015 |
PBC | ||
Tytuł | Procent respondentów | |
Tele Tydzień | 21,16% | 21,99% |
Życie na Gorąco | 14,13% | 13,56% |
Chwila dla Ciebie | 10,60% | 10,39% |
Angora | 9,81% | 9,15% |
Newsweek | 7,12% | 5,86% |
Auto Świat | 5,47% | 5,17% |
Wprost | 4,56% | 4,11% |
Twoje Imperium | 4,51% | 3,80% |
Gość Niedzielny | 4,15% | 3,58% |
Polityka | 3,97% | 3,48% |
To & Owo | 3,96% | 3,76% |
Na Żywo | 3,28% | 3,10% |
Takie jest Życie | 3,21% | - |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 2,46% | 2,29% |
Rewia | 2,33% | 1,97% |
Motor | 2,27% | 2,02% |
W Sieci | 1,88% | 1,16% |
Świat & Ludzie | 1,81% | 1,71% |
Dobry Tydzień | 0,94% | - |
Tygodnik Ostrołęcki | 0,69% | 0,31% |
TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny | 0,45% | 0,38% |
Tygodnik Siedlecki | 0,25% | 0,59% |
W grupie wiekowej 16-59 lat liderem w fali sierpień 2015 - styczeń 2016 również był „Tele Tydzień”, którego wynik zmniejszył się o 0,70 pkt. proc. do 20,76 proc. Na drugim miejscu uplasowało się „Życie na Gorąco” (12,51 proc.; do góry o 0,29 pkt. proc.), a podium uzupełnia „Angora”, która przed rokiem była czwarta (10,10 proc.; + 0,87 pkt. proc.).
Tygodniki 16-59 | sierpień 2015 : styczeń 2016 | sierpień 2014 : styczeń 2015 |
PBC | ||
Tytuł | Procent respondentów | |
Tele Tydzień | 20,76% | 21,46% |
Życie na Gorąco | 12,51% | 12,22% |
Angora | 10,10% | 9,23% |
Chwila dla Ciebie | 9,39% | 9,60% |
Newsweek | 7,74% | 6,29% |
Auto Świat | 6,42% | 5,94% |
Wprost | 4,81% | 4,15% |
To & Owo | 3,97% | 3,59% |
Polityka | 3,96% | 3,23% |
Twoje Imperium | 3,66% | 3,14% |
Gość Niedzielny | 3,05% | 2,81% |
Takie jest Życie | 2,98% | - |
Na Żywo | 2,80% | 2,77% |
Motor | 2,60% | 2,29% |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 2,32% | 2,08% |
W Sieci | 1,88% | 1,10% |
Rewia | 1,88% | 1,60% |
Świat & Ludzie | 1,55% | 1,35% |
Dobry Tydzień | 0,64% | - |
Tygodnik Ostrołęcki | 0,54% | 0,28% |
TEMI Galicyjski Tygodnik Informacyjny | 0,49% | 0,41% |
Tygodnik Siedlecki | 0,26% | 0,63% |
Na drugiej podstronie dane dwutygodników
1 2

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” i „Przyjaciółka” liderami czytelnictwa tygodników i dwutygodników