Telewizja dla wielu narzędziem poznawania języków
Ponad 86 proc. Polaków uważa, że obcojęzyczne programy telewizyjne zdecydowanie ułatwiają naukę języków obcych - wynika z badania Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych.
To o ponad 7 proc. więcej niż w analogicznym badaniu przeprowadzonym w 2013 r. Wtedy podobną opinię podzielało 79,1 proc. ankietowanych.
O tym, że Polacy coraz bardziej cenią sobie naukę poprzez oglądanie programów telewizyjnych, może świadczyć malejący odsetek respondentów, którzy uważają, że telewizja w niewielkim stopniu lub wcale wpływa na naukę języków. W 2013 roku takich odpowiedzi było 16,2 proc., a w tegorocznym badaniu odsetek ten spadł do niespełna 11 proc.
Badanie omnibusowe zostało przeprowadzone przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych na zlecenie SES Astra w dniach 17-18 lipca 2015 r. metodą opartą o bezpośrednie wywiady wspomagane komputerowo (CAPI) na reprezentatywnej, ogólnopolskiej grupie losowej w wieku 18 i więcej lat. Zrealizowano 1067 wywiadów.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Telewizja dla wielu narzędziem poznawania języków