Telewizory Toshiba i JVC z dostępem do CDA Premium. Abonament do sześciu miesięcy za darmo
Firma Vestel, producent telewizorów Toshiba i JVC wprowadza na polski rynek ofertę, w ramach której odbiorniki Smart TV tych marek będą dostępne z platformą CDA Premium. Partnerzy umowy przewidzieli też promocję, dzięki której nabywcy wybranych modeli przez okres do sześciu miesięcy będą mogli korzystać z biblioteki CDA Premium za darmo.
Vestel jest producentem telewizorów m.in. pod marką Toshiba i JVC. Firma poinformowała, że wprowadza na polski rynek modele tych urządzeń z wbudowaną aplikacją CDA Premium.
Dzięki temu odbiorcy mają uzyskać łatwy dostęp do prawie 6 tys. tytułów filmowych znajdujących się na platformie, za pośrednictwem ekranu telewizorów Toshiba i JVC.
Ponadto użytkownicy mogą wziąć udział w specjalnej promocji. Kupując wybrane modele telewizorów marek Toshiba i JVC w okresie od 7.12.2018 do 31.01.2019 r. można otrzymać do 6 miesięcy abonamentu CDA Premium za darmo.
Według zapowiedzi w przypadku telewizorów marki Toshiba przy zakupie HD/FHD Smart (modele: 24W2863DG, 24L2863DG, 28W2863DG, 32L2863DG, 32L3863DG, 32W2863DG, 32W3863DG, 32W3864DG, 40L2863DG, 43L2863DG, 43L3863DG) użytkownik otrzymuje 2-miesięczny dostęp do usługi CDA Premium za darmo.
Dla urządzeń UHD o przekątnej 43”, 49”, 50” (modele: 43T6863DG, 43V5863DG, 43U5863DG, 49L2863DG, 49T6863DG, 49U7863DG, 49V5863DG, 49U5863DG, 49V6863DG, 50U5863DG) przewidziany jest 3-miesięczny okres promocyjny.
Natomiast dla modeli UHD 55” i większych (modele: 55U5863DG, 55T6863DG, 55U7863DG, 55V5863DG, 55V6863DG, 55X9863DG, 65X9863DG, 65U5863DG, 65U6863DG, 75U6863DG) można dostać 6 miesięcy dostęp do CDA Premium.
Dla telewizorów firmy JVC obowiązujące zasady są podobne. Kupując modele LT32VF52M i LT40VF52M klient otrzymuje 2 miesiące bezpłatnego abonamentu. Dla LT-40VU63M, LT-43VU63M, LT-49VU63M, LT-49VU63K są to 3 darmowe miesiące z CDA Premium, a w przypadku LT-55VU63K i LT-75VU10K to 6 miesięcy.
Sekcja Premium serwisu CDA.pl ma obecnie 155 tys. płacących użytkowników, o 36 tys. więcej niż na koniec września br. W związku z tym firma CDA na przełomie listopada i grudnia podwyższyła prognozę swoich wpływów w całym br. z 25 do 26,3 mln zł.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Telewizory Toshiba i JVC z dostępem do CDA Premium. Abonament do sześciu miesięcy za darmo
A co złego jest w CDA Premium?