The Digitals przejęła udziały Booost od Gdali i Kornickiego, większa integracja Grupy S/F
Firma The Digitals kupiła pozostałe 35 proc. udziałów agencji marketingu internetowego Booost (obie spółki należą do holdingu Mediacap) od zarządzających nią Łucji Gdali i Sławomira Kornickiego. Celem jest mocniejsze zintegrowanie podmiotów tworzących Grupy S/F.

W komunikacie giełdowym Mediacapu zaznaczono, że The Digitals kupiła od Łucji Gdali i Sławomira Kornickiego 35 proc. udziałów Booost po cenie nominalnej. W konsekwencji ma 100 proc. udziałów agencji.
Zmienił się też zarząd Booost: nie ma już w nim Gdali i Kornickiego, a jedynym członkiem jest Piotr Hassine, prezes The Digitals.
Te zmiany mają na celu większą integrację operacyjną Grupy S/F (należącej do Mediacapu), w skład której oprócz The Digitals i Booost wchodzą agencje Scholz&Friends Warszawa i EmLab.
Agencja Booost została uruchomiona w połowie ub.r. z przekształcenia spółki MCP Publica. Zajmuje się performance marketingiem i usługami z zakresu big data.
W minionym kwartale Mediacap (oprócz Grupy S/F kontrolujący firmy i marki TalentMedia, IQS, Plastream i Opinie.pl, a od marca br. także LifeTube) zanotował wzrost przychodów sprzedażowych o 16,6 proc. do 19,2 mln zł oraz 1,25 mln zł straty netto (wobec 701 tys. zł straty rok wcześniej).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: The Digitals przejęła udziały Booost od Gdali i Kornickiego, większa integracja Grupy S/F
Jak czytam "integracja", "merdż" itp - to już tylko uśmiech....
Silni zostaną, słabi będą merdżować w nieskończoność. Ale spoko - później przujdzie wujek-inwestor i znów będzie co merdżować.:)