tołpa wyłączyła blogi
Autorzy popularnych blogów: Alina Rose, Kasia Gandor, Stay Fly oraz Czas Gentlemanów 7. września na 24 godziny wyłączyli swoje blogi. O tym, co robią, kiedy nie ma ich na blogu oraz jakie są ich sposoby na bycie off informują czytelników w specjalnie przygotowanych materiałach video.

Wydarzenie jest jednym z kluczowych działań w ramach kampanii tołpa:off, projektu który marka realizuje w social media w celu pokazania, jakie wartości oprócz pielęgnacji są dla niej ważne. W towarzyszącym akcji haśle „nasze off jest nowym on” nie chodzi wcale o wyłączanie się ze świata wirtualnego, a o rzeczową dyskusję na temat jakości życia, świadomego podejmowania decyzji oraz poddawania się presji i oczekiwaniom innych.
Wygaszenie blogów to jednocześnie niestandardowa forma zaproszenia do konkursu wszystkich klientów marki. Pod hasztagiem #tolpaOFF w dedykowanym serwisie www.tolpa.pl/off będzie można dzielić się swoimi sprawdzonymi sposobami na wyłączenie się i życie w wersji unplugged.
Dotychczasowe działania wchodzące w skład projektu tołpa:off to sposób na powiedzenie o tym, jaka jest tołpa. Rosnące zaangażowanie na oficjalnym profilu marki oraz przychylne komentarze użytkowników pokazują, że niestandardowe akcje w social media z udziałem blogerów to trafiony pomysł na opowiedzenie o tożsamości marki głosem innych.




Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
