Tomasz Wolnik w zespole kreacji Endless
Zespół kreatywny agencji Endless zyskał kolejnego specjalistę. Do teamu Franka Toeplitza i Tytusa Klepacza dołączył Tomasz Wolnik, obejmując stanowisko senior art directora.
Tomasz Wolnik wspiera zespół kreatywny Endless prowadzony przez Franka Toeplitza oraz Tytusa Klepacza, współtworząc m.in. ogólnopolską kampanię 360 dla marki Vectra, a także pracując dla innych klientów Endless oraz realizując materiały przetargowe w procesach new business.
Tomasz Wolnik z branżą kreatywną związany jest od ponad dwudziestu lat. Karierę zawodową rozpoczął w 2003 roku jako Junior Art Director w B&J. Doświadczenie zdobywał m.in. w takich agencjach jak DDB, gdzie współtworzył najsłynniejsze kampanie PKO BP - "Szymon na krańcu świata" i „Organizm” – nagradzane w konkursie KTR, a także w agencjach Publicis, Isobar, czy Warszawa - gdzie jako creative director zarządzał pracą całego zespołu kreacji.
Ponadto pracował przy projektach dla takich marek jak Żabka, Pandora, LOT, Woda Żywiec Zdrój, Warka, Veroni, Hipp, Schneider, ULC, MK Cafe czy MotoRide.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Tomasz Wolnik w zespole kreacji Endless